RSS

coming back..

wawawa..suda lama sangat tak menulis kat blog ni.
terlalu sebuk dengan segala kerja yang ada..
kadang-kadang rase tegangnya di sem akhir ni..
tapi kena la perit dulu sebelum abis ni kan..hihi

minggu depan mau balik umah..
yeye..da lame tak menjenguk ayam-ayam di reban,
kambing-kambing dan lembu-lembu di kandang..
ops..sejak bila pulak aku ternak ayam, kambing lembu ni..
da menghitung hari nak balik umah ni,
tp nak tak nak kena setelkan keje-keje dulu ye ain..

satu kisah yang telah berlaku dengan tak semena-mena nye..
kaki kiriku terseliuh..adui..
boleh pulak terseliuh time turun tangga blok nak gi kuliah.
aku pun tak sedar time bila la, bole terpele'ot..
tiba-tiba xleh nak berjalan sekejap,
terduduk aku kat tangga tu merasai nikmatnya sakit..wawawa..

alkisah lain..
dalam waktu ni,
ade satu persoalan yang aku xdapat kenal pasti jawapannya..
mungkin da sampai masa untuk aku membongkar segalanya,
mencari misteri di sebaliknya..misteri nusantara..hohoho
eh, ntah ape2 je ayat aku ni..=p

0 peniup sangka kala: