RSS

Uncle Cham..

Wawawa..dapat jugak jumpa pak cikku arini..
kesukaan sebab da lama xjumpa kan,
last yang mase hari raya aritu..hihi
kalau korang perasan ade bas Perpustakaan Negara Malaysia,
ha..itu bas dorang la tu..

Sepatutnya, kelas arini mula jam 10pagi,
dan aku akan ade presentation..
tapi tup tup kelas dibawak ke hari khamis plak..hukhuk
da siap2 nak present da..

Kebetulan pulak pak cikku da ade kat PSZ..
jadi ape lagi, aku terus terbang ke sana ..
Sampai sane, aku menunggu dan terus menunggu,
alahai taklimat nye lom abis lagi..
pak cikku lom dapat kuar lagi..
tapi seb baik kat PSZ skang ade pameran seni cat air..
jadi aku ambil kesempatan ni utk menghayati lukisan-lukisan tu..wawawa..
Cantik..Bila la aku nak pandai melukis macam tu..hik3

Oleh sebab ade kelas kol11, jadi aku masuk kelas tanpa jumpa pak cikku pun..
Tapi setengah jam sebelom kol12, aku kuar sat..
lagipun P&P xdapat nak jalan sebab masalah teknikal..
jadi maksudnye aku bukan ponteng separuh kelas kan..hihi

aku jumpa pak cikku kat PSZ..
kitorang berjejak kasih di foyer, berborak dan gi makan aiskrim..he

~Smuga pak cikku selamat sampai KL arini..

0 peniup sangka kala: