RSS

Oh laptop ku,..

Waduh..masuk hari ni..
genap seminggu aku hidup tanpa laptop ku..
sehari je pun, aku rasa cam xleh nak bernafas..
ini kan pulak aku kena tunggu lagi seminggu untuk dapat laptop tu..
cepat lah datang minggu depan..
Ops..cepat???ish3..mana bole..
asaimen ku belum siap sepenuh nya lagi..aduyai..

MySpace

Asaimen pertama yg kena dihantar ialah satu montaj Flash..
aduh..masa degree dulu memang ada la belajar Flash..
Tapi pada masa tu, fokus lebih pada video..
Jadi sekian lamanya ku tinggalkan ilmu Flash tu..huhu
Waktu Final semester dulu, aku memang tabik spring la rumet ku
yang begitu cekal dan tabah berhadapan ngan Flash..
sampai bila die meraung sorang2 tu, aku pulak yang seriau..haha
Masa tu, aku ada nak cuba jugak refresh balik ilmu2 Flash aku..
tapi masa tu, mungkin sebab aku kurang keyakinan diri, aku cepat putus asa..
nak buat sikit, da give up..sampai tak terbuat2, tak tersiap2 Flash tu..
at last guna Swish yang seperti sedia maklum lebih senang dan mudah
sebab benda yg da already made..hihihi

Nah, skarang tugasan aku kena buat Flash pulak..
idea, jalan cerita dan segalanya atas kreativiti masing2..
Mula2 memang rasa seram sejuk jugak la maybe akan ambil masa untuk aku belajar balik..
tapi lama-lama rasa serunuk pulak..hehe
lagi2 lepas ni akan belajar actionscript dalam Flash pulak..
itulah yang orang kata..
"alah bisa, tegal biasa.."
kan kan kan..?;p


MySpace
Tapi nampaknya dalam masa seminggu ni aku kena berkorban masa dan tenaga..
Hari tu pun, 2 malam aku tak tido untuk buat keje..
Bila di hostel kena la pinjam laptop membe untuk guna..
Oleh sebab pada masa tu, dia pun ada keje yang perlu diselesaikan,
jadi waktu yang aku leh tumpang guna ialah waktu tidurnya..kikiki
Hm..harapnya cepatlah laptop ku pulang ke pangkal jalan..

p/s: keyboard laptopku telah rosak sebab bila tekan R..rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
yang kluar nonstop..huhu dan amik masa 2minggu untuk siap..

3 peniup sangka kala:

cikwana said...

kesian...hanya itu yg ku mampu ucapkan...

SMKRP.klang said...

rumet?? sape?? tak mention name pon. kahahahah!!

ain, ko search kat gogel tuh montaj flash. manyak je..adoi..rendu plak nak wat flash
T_T

ain comeyl said...

hohoho...cik wana patut turun utm untuk tulung buat saien..haha

rumet ku ialah ACIK|UYUL...
budak busyuk yg slalu xmandi..hua3

da jumpa da yg montaj flash tu..tp belum tere la goreng2, godek2..