RSS

blues selamanya..

Blues selamanya..
Ini satu-satunya majalah yang mesti aku akan beli tiap-tiap bulan.
dalam sebulan 2 edisi akan keluar..
jadi tiap-tiap bulan mesti aku akan bajet rm9 untuk beli ni..hehe
Sekarang pun aku da ada berpuluh-puluh koleksi, mula dari edisi 56 sampai 100 berapa ntah,lupa plak..kena rujuk balik kat rumah..

Mulanya daripada masa matrik dulu, aku dipengaruhi oleh cik nana yang masa tu suka baca ni.
Tapi memang best pun, dia bukan sekadar komik..
Banyak jugak pengisian-pengisian yang memang best lah..
Kadang-kadang jadi peringatan untuk kita yang mudah lupa..
Kartun dia pun best dan cantik, antara kartunis yang aku suka- jakall..
lepas pada tu, aku menjadi pelanggan yang lebih setia daripada nana..

Tapi bila mula masuk utm, aku da mula kureng mengikuti majalah ni..
dan aku tak pasti sekarang masih ada tak edisi yang baru..
Kalau ada, mesti ntah yang ke berapa ratus da..
Tiap kali aku gi kedai buku/majalah, ushar jugak majalah ni tapi tak pernah jumpa..
Kalau ada sesiapa yang tau ada katne..
atau tau info terbaru tentang majalah ni,
meh la habaq mai na..

0 peniup sangka kala: