RSS

nak balik..

"balik kampung..o o o o balik kampung..hati girang...."
isk3..sob sob sob..
aduyai..nampaknya aku dah ditinggalkan keseorangan kat sini..

rumet pun da balik da pagi tadi..
tapi kan, cerita panasnya dia kena tinggal bas..hik3
opss..alamak, terlepas cakap plak..
tapi, apapun rumet da selamat sampai kl da agaknya waktu ni..
lepas sorang sorang da balik umah..
aku??
hm..menghitung hari je la kat sini nak tunggu balik hari selasa ni..huu

target aku sebelum balik nak buat psm,
tp belum datang semangat berkobar-kobar lagi ni!!
uish, guane nih?aduyai..chiyok2!!!

tengahari tadi, aku dan membe-membe yang masih setia di utm memenuhi jemputan DrShaharom yang menerima menantu baru..hehe
majlisnya dibuat kat Dewan Alumni UTM..
jadi takde hal la untuk ke sana setakat dalam UTM je..

Meriah majlisnya dengan dekorasi yang sangat cantik..
gabungan kontemporari dan tradisional..hm ye ke?aku agak je..(",)
makan pun memang konyang lah,puas hati..
tapi, kalau masuk bab makan ni mane ade yang tak puas kan..haha
hidangan special - gear box ngan cendol..wow! memang best..
kuih kegemaran aku pun ada tapi sayang sebab tak dapat nak habiskan, full..

balik dari majlis, pusing-pusing dulu dengan nana round UTM..
Suasana memang senyap sunyi,
apatah lagi hari ni hari Ahad memang tak ada orang kerja..
Di kesempatan ni la kami menghirup udara yang segar dan bugar..
jauh dari bunyi-bunyian, dan ditiup angin sepoi-sepoi kat atas bukit tu..chewah..hihi

Nasib baik hari ni walaupun gi tengahari tapi macam petang.
cuaca mendung je..nak kata akan hujan,tak macam nak hujan..
nak kata tak hujan pun, nanti tiba-tiba hujan..
aktiviti petang ni?
aku tengah mencari kekuatan dan aura untuk membuat kerja..
sebab petang ni nak keluar jalan-jalan ambil angin lagi dengan nana..

go! go! psm!chiyok2!

2 peniup sangka kala:

SMKRP.klang said...

wow! rumet yang kamu maksudkan ituh adela saya ke?? kikiki~
ala..kene tinggal bas bukan kerna kesilapan aku. teksi takde. tahape2 tah. pasni aku nak boikot teksi la. takmo naek teksi lagik .huh.

SMKRP.klang said...

lupe plak nak nyebot kat sini..
bukan ko memang sikit je ke makan?? selalau pon tak perabeh makanan. astagfirullahalazim~
tak elok membazir v(-.-)